Sunday, February 12, 2012

From the Mother Nature




Обичам да работя с натурални материали и цветове. Напомнят ми за детството когато прекарвах ваканциите си на село, близо до природата. Сега си мисля колко много съм пропуснала като не съм се научила на плъстене през годините прекарани на село сред овце и вълна. С баба ми и майка ми тъчахме китеници на стана. Преди това баба подготвяше вълната, пране, почистване, дарак, предене. Моя допир е бил основно с готовата за работа вълна. Днес изработих този шал използвайки жива вълна от самото руно, соеви, копринени и бананови влакна. Невероятно е това което се получи, много естественно и земно. Сега живеейки в голям и забързан град ме влече това от което преди съм бягала, селото, природата,тишината.За мен този шал е красив и земен, надявам се, че ще се хареса и на вас!








I used different fibres and this is the outcome of my work. I love working with natural colours, so beautiful,so earthy.

No comments:

Post a Comment